През последните години България се превърна в една от най-благоприятните бизнес дестинации в Европа. Международни компании и чуждестранни инвеститори се възползват от най-ниската данъчна ставка в ЕС. Данъкът върху корпоративната печалба е 10%. Данъкът върху доходите на физическите лица е 10%. Регистрирането на нова компания в България отнема само няколко дни. Минималният начален капитал е 2 лева. Тук има големи международни компании от най-различни сектори – производство, търговия и услуги.
CONSULTANTI.BG предоставя виртуален офис – физически административен адрес на управление, пощенска кутия и имейл адрес, които да посочите при регистрация на търговско дружество в Търговски регистър. Услугата е подходяща за всички, които нямат практическа нужда от физически офис. Избирайки услугата получавате адрес за кореспонденция с всички държавни и общински органи, сканиране и изпращане на цялата кореспонденция до посочен от вас имейл адрес, като спестявате време и средства за наем на офис, който не ви е необходим.
Съгласно действащото българско законодателство, връчването на призовки и съобщения се извършва на посочения в Търговския регистър адрес. Така в случай, че там няма кой да получи книжата, служителят залепва известие на вратата или на пощенската кутия, а след изтичане на съответните срокове, съобщението се счита за връчено и вие може да бъдете осъдени без дори да разберете. Поради тази причина на физическия административен адрес, който ще ползвате ние осигуряваме компетентно лице, което да получи и пренасочи правилно информацията, така че тя да достигне своевременно до лицето, към което е отправена. Всички съобщения, призовки и кореспонденция, получени на адреса се пренасочват към предоставен от Вас имейл адрес.
CONSULTANTI.BG предлага и асистент за тези, които търсят изгоден вариант и имат нужда от професионалист, който да изпълнява различни офис дейности. Асистентът е с необходимите знания и квалификация, който изпълнява поставени от вас административни задачи. Той има опит, офис и оборудване, които му помагат да изпълнява възложените му задачи.
Ето и някои от предимствата на услугата виртуален офис + асистент :
– Спестявате разходи за заплати, осигуровки и административна тежест
– Спестявате наем за офис, средства за оборудването и поддръжката му
– Спестявате ежемесечните сметки и такси за комунални и други услуги
– Разполагате с професионалист за изпълнение на поставените задачи
– Печелите време – асистентът се грижи за онова, което сте възложили
От нас можете да получите пълно съдействие за вашия бизнес !

- ИЗГОТВЯНЕ НА БИЗНЕС ПРОЕКТ
- РЕГИСТРАЦИЯ НА ФИРМА
- ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ
- ВИРТУАЛЕН ОФИС И АСИСТЕНТ